Halaman nuffnang_bid = "2f43044e6ae2b2a48aabd3eb77

Monday, August 8, 2011

Pengalaman Pengguna Danshan Plus.


Pengalaman Pengguna Danshan Plus.
(Pembersih Saluran Darah )
pembersih salur darah
Mr Bayak anak Unyuk merupakan seorang warga emas yang berumur 76 tahun. Dia berasal dari Bintulu, Sarawak. Mr Bayak telah menghidapi penyakit tekanan darah tinggi, sakit urat dan penglihatannya telah menjadi kabur. Dia juga perlu menggunakan tongkat untuk membantunya berjalan. Pada 2 Ogos 2005, dia telah dimasukkan ke hospital kerana kesakitan pada kakinya.
        Selepas mengambil enam kapsul Danshen Plus Capsule, dia telah dapat bergerak semula seperti biasa tanpa menggunakan tongkat. Selain itu, selepas mengambil Danshen Plus Capsule selama seminggu, beberapa masalah kesihatannya telah dapat diperbaiki. Tekanan darah yang tinggi telah semakin menurun dan matanya yang kabur telah kembali jelas. Dengan itu, penglihatannya telah menjadi normal semula.
 
Encik Yaw Sin Kin 58 tahun dari Sepang, menghidapi penyakit strok selama empat bulan. Keadaan ini telah mengakibatkan kedua-dua kaki kiri dan tangan kirinya tidak dapat bergerak. Sejak menghidapi penyakit strok, emosinya sangat tidak stabil dan dia berasa sangat tertekan. Selain itu, Encik Yaw juga menghidapi ulser perut. Setiap kali mengambil makanan, dia akan berasa muntah. Jadi, dia hanya dapat mengambil makanan yang lembut dan berbentuk cecair.
 
         Semua keadaan tersebut telah mengakibatkan penurunan berat badan, penglihatan menjadi kabur dan tidak bersemangat.  Selepas pengenalan produk Kaslynet oleh rakan, Encik Yaw telah mula mengambil Kasly Danshen Plus Capsule dan Kasly Camellia Bee Pollen Tea. Setiap hari.
 
           Selepas lima hari mengambil produk-produk tersebut, Encik Yaw berasa ulser perutnya telah bertambah baik, malah dia dapat mengambil makanan berbentuk pepejal, seperti nasi dan makanan lain Selain itu, tenaga badannya telah dapat dipulihkan dan dia juga dapat berjalan dengan perlahan.
 
          Selepas sebulan, dia telah dapat berjalan seperti biasa. Tangan kirinya juga dapat digerakkan dan jarinya juga dapat dibengkokkan. Disebabkan seleranya bertambah baik, maka berat badannya telah kembali normal. Encik Yaw berasa semakin bersemangat, dan dia juga berasa lebih bertenaga semasa bercakap serta berjalan.
 
                                  
Saluran Darah Dalam jantung Tersumbut/Darah Tinggi/
Kencing Manis
Encik Tang Yew Ping, berumur 78 tahun yang berasal dari Sibu, Sarawak telah melibatkan diri dalam bidang perkhidmatan selama berpuluh-puluh tahun. Oleh kerana gaya hidupnya yang tidak aktif, kurang bersenam untuk suatu masa yang panjang lalu tahap kesihatan beliau telah menurun. Dengan demikian, beliau menghidap penyakit takanan darah tinggi (180/95mmHg), hiperkolesterolemia (paras kolesterol tinggi) dan masalah kegemukan.
 
           Selain itu, beliau juga sentiasa berasa pening kepala, kerap bangun pada waktu malam untuk membuang air kencing, perut berangin, sembelit, sakit pada bahagian bahu dan kulit tangan kelihatan berbintik merah akibat daripada darah terkeluar pada bahagian bawah kulit.
           Pada bulan Oktober 2004, beliau telah diperkenalkan produk Kaslynet oleh kawan baik beliau. ngan kebaikan kesihatan beliau, beliau mula mengambil produk Kaslynet seperti Danshen Plus Capsule, Dong Cong Cao Plus Capsule, Wild Ginseng Capsule, S & P Tea dan Aloe Fiber Plus.
 
            Dalam masa satu bulan, bacaan takanan darah En. Tang telah menurun ke 135/82mmHg, maka beliau berhenti mengambil ubat penurunan tekanan darah dari hospital. Bacaan paras kolesterol dan trigliserida darah juga menurun ke tahap normal. Beliau juga tidak berasa pening kepala, perut berangin dan kurang kerap bangun membuang air kencing pada waktu malam. Beliau tidak mengalami masalah sembelit lagi.
   
             Pada bulan Oktober 2004, beliau telah diperkenalkan produk Kaslynet oleh kawan baik beliau. ngan kebaikan kesihatan beliau, beliau mula mengambil produk Kaslynet seperti Danshen Plus Capsule, Dong Cong Cao Plus Capsule, Wild Ginseng Capsule, S & P Tea dan Aloe Fiber Plus.
 
            Dalam masa satu bulan, bacaan takanan darah En. Tang telah menurun ke 135/82mmHg, maka beliau berhenti mengambil ubat penurunan tekanan darah dari hospital. Bacaan paras kolesterol dan trigliserida darah juga menurun ke tahap normal. Beliau juga tidak berasa pening kepala, perut berangin dan kurang kerap bangun membuang air kencing pada waktu malam. Beliau tidak mengalami masalah sembelit lagi.
HILANG INGATAN DAN TIDAK DAPAT BERJALAN
           G.Muniandy 26 tahun dari Batu Caves, mengalami kecederaan teruk dikepala akibat dari kemalangan pada Februari 2004 Menyebabkan beliau koma 1 bulan di hospital Kuala Lumpur dan dipindahkan ke Hospital Selayang. Melakukan dua pembedahan di kepala dan kaki. Selepas itu beliau tidak boleh berjalan dan hilang ingatan dan terpaksa dilayan seperti budak kecil.
            Diperkenalkan dengan Kasly pada July 2006, Beliau mengambil Danshen Plus, Dong Chong Cao dan Brain Cleaning. Selepas makan selama 1 bulan beliau tiba tiba telah boleh memanggil emak  dan bercerita mengenai kemalangan yang telah dialami. Selepas 3 bulan beliau telah boleh berjalan dan menguruskan diri. October 2006 beliau telah bekerja kembali .
Ketumbuhan Dalam Otak
          Nor Aini Bte Abu Radin  14 tahun dari Johor Bahru. Dia telah menghidap ketumbuhan di dalam otak sejak umur dua tahun setengah. Selama 12 tahun ini, dia telah menghadapi kesukaran untuk membuang air besar dan air kecil.
         Dia juga tidak boleh bercakap dan tidak dapat menggerakkan tubuh badannya. Selain itu, dia tidak boleh makan dan minum dengan sendirinya, jadi memerlukan bantuan tiub. Dia juga selalu mengeluarkan lendir daripada mulut dan perlu menggunakan mesin penyedut lendir untuk membantunya.
           Pada 25 Julai 2005, dia telah mula menggunakan Produk Kasly iaitu Danshen Plus Capsule, Dong Chong Cao Plus Capsule dan Camellia Bee Pollen Tea. Pada minggu pertama dia menggunakan produk-produk tersebut, dia telah mengalami batuk dan mengeluarkan lendir yang banyak daripada mulut dengan sendirinya dan juga melalui perkumuhan iaitu melalui pembuangan air besar. Tambahan lagi, sistem pembuangan seperti air besar dan air kecil juga dapat berfungsi semula dan kembali normal.
           Pada minggu kedua pula, pergerakan tubuh badannya amat memberangsangkan. Dia sudah mula menunjukkan tanda-tanda seperti boleh menelan air dengan sendirinya serta mengeluarkan suara untuk meminta air untuk diminum. Selain itu, pembuangan lendir melalui mesin juga berkurangan, iaitu dari 6 kali sehari ke 2 kali sehari. Seterusnya pada minggu ketiga, dia sudah mula menggerak-gerakkan tangannya dan boleh menelan serta dapat bercakap beberapa perkataan.
            Anak-anak rambut sudah mula kelihatan tumbuh di kepala. Apabila sampai ke minggu keempat, keadaannya telah bertambah baik. Dia juga dapat makan gula-gula dan membuangkan selimut sekiranya dia tidak ingin diselimutkan.

 
 
 
 
Untuk mendapatkan keterangan lanjut sila klik link di bawah. Pastikan anda dah menjadi ahli.
Ke laman utama
 
 
 
 
 
 
 

14a tkt 1, jln tun abd aziz , kajang, selangor 43000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?rOwMzKwctCzM7Gyc7GzMtEa0HJyMHCysTA==

No comments:

Post a Comment

TQ

Total Pageviews