Halaman nuffnang_bid = "2f43044e6ae2b2a48aabd3eb77

Monday, August 8, 2011

Mengapa Berlaku Ejakulasi Pra-Matang.

Hai....ini juga aku nak share info dari "Mr.shapiee abd karim danshenplus@yahoo.com via aweber.com"


Sila la baca....





1. MindSet
Faktanya ialah, tubuh anda diprogram menggunakan seks untuk pembiakan dan ia ingin melakukan sebaik mungkin. Tubuh ingin memastikan seks dilakukan secara berterusan sehingga membuatkan anda klimaks dengan cepat.
2. Masturbasi / Onani
Terlalu banyak remaja mengamalkan aktiviti tidak sihat ini. Nafsu diransang secara tidak terkawal, sekaligus menjadi suatu tabiat yang sukar untuk dihentikan dan memberikan impak terhadap hubungan perkahwinan.
3. Keupayaan Tubuh
Tubuh badan yang lemah sering memberikan masalah kepada anda dan pasangan di dalam proses hubungan seksual. Masing-masing ingin mempercepatkan tempoh aktiviti seks kerana terlalu letih atau penat kerana bekerja seharian.
4. Stress
Hilang tumpuan semasa melakukan seks akibat daripada stress. Fikiran yang tidak tenang membuatkan proses seksual seumpama sekadar pelepas nafsu ekspress.
5. Sensitif (Faktor Utama)
Keadaan zakar yang terlalu sensitif terhadap rangsangan seksual seperti sentuhan pada vagina dan lokasi seksual lain pada wanita. Kulit zakar mempunyai deria rasa yang hebat dan amat sensitif terhadap sebarang ransangan sentuhan semasa proses bersetubuh atau dalam keadaan biasa. Ia merupakan faktor paling utama gejala PE dikalangan lelaki.
dari
shapiee/arpah
0192095164/03-87365309

p/s: Danshen plus membantu pengaliran darah mengalir dengan lancar,Dong chong coa membantu menguatkan buah pinggang, Deepure membantu mengurangkan angin dalam badan.

Danshenplus
Pembersihsalur Darah


No comments:

Post a Comment

TQ

Total Pageviews