Halaman nuffnang_bid = "2f43044e6ae2b2a48aabd3eb77

Monday, August 8, 2011

mandi malam BAHAYA?


Mandi di Waktu Malam memberi Kesan Buruk Pada paru-paru.

Tanda-tanda awal paru-paru dah mula rosak ialah tapak tangan mula basah atau sejuk.

Bertindak sekarang untuk atasi serangan Paru-paru.Jangan ini berlaku pada petronilah paulus
 
 
lungs and bronchi


 
 
 
 
 
 
 
 
Berikut pula adalah penjelasan bagi kes mandi malam.
Pada tahun 1983, saya mula gemar bermain badminton dan budaya ini berterusan sehingga tahun 1998.
 
 
Selalunya saya main pada waktu malam dan sekembalinya saya akan mandi sebelum tidur. Selalunya saya bermain badminton 2 kali seminggu atau lebih.
 
 
Saya perhatikan bahawa tapak tangan saya semakin basah semenjak saya bermain badminton. Pada penghujung 1980an arwah guru saya mula mengajarkan ilmu bahawa elakkan mandi malam bagi mengelakkan penyakit paru-paru berair.
 
 
 
Saya macam percaya dengan tidak kata-kata guru saya ini kerana maklumlah saya lulusan universiti sedangkan guru saya tidak masuk universiti.
 
 
Saya tidak menolak atau menerima saranan beliau namun saya menjalankan proses sains iaitu membuat proses pemerhatian untuk mendapatkan keputusan.
 
 
 
Bila ada kesempatan ke hospital sewaktu menziarahi rakan atau saudara, saya meluangkan masa berjumpa dengan pesakit yang kena penyakit paru-paru berair.
 
 
Saya perhatikan pesakit ini ditebuk lubang pada dadanya untuk memasukkan saluran getah kira-kira diameter 5mm. Salur getah ini disambungkan dihujungnya kepada satu beg plastik transparens.
 
 
 
Di dalam beg plastik transparens ini terkandung cecair pekat mirip air jus tembikai. Saya mula bertanya kepada pesakit ini tentang penyakitnya serta sejarah hidupnya. Pesakit ini memberitahu saya bahawa beliau kena penyakit paru-paru berair.
 
 
 
Setelah berbagai soalan saya ajukan, akhirnya saya dapat satu soalan cepu mas iaitu ada main badminton ke?? Pesakit ini memberitahu saya bahawa ia bermain badminton semenjak belasan tahun hingga usia sekarang iaitu lebih 50 tahun. Ia bermain waktu malam dan selepas bermain beliau akan mandi.
Dari proses sains secara membuat pemerhatian ini saya sudah boleh membuat kesimpulan iaitu mandi malam boleh menyebabkan paru-paru berair.
 
 

 
shapiee/arpah
0192095164/03-87365309
 
 
 
 
p/s.
 
1.Makan danshen plus untuk bersihkan salur darah yang tersumbat.
 
Makan DCC untuk kuatkan paru-paru
 
Makan sayur secara ulam untuk tingkatkan enzim tubuh badan.
 
 
Percuma
 
Klas Internet Marketing akan di adakan pada 1 Jun 2011 jam 8.00 mlm hingga 9.30 mlm. Tempat adalah terhad.Hubungi kami untuk tempahan tempat. (Untuk Ahli Tasly Sahaja)

Danshenplus
Pembersihsalur Darah

No comments:

Post a Comment

TQ

Total Pageviews