Halaman nuffnang_bid = "2f43044e6ae2b2a48aabd3eb77

Monday, August 1, 2011

Aku Nak Kurus!!!

   Bila aku nak kurus ne...aku nak kurus,, kenapalah aku tak macam dia, kenapa aku gemuk,kenapa aku tak kurus2 lagi.,, dah mcm2 pill,jus aku amek nape mcm ne gak,...nape....aku dah bosan jadi gemuk... aku dah fed-up!astaaga nagara..... itulah aku....pernah suatu ketika dapat tubuh idaman dalam masa sebulan je... adalah tutun berat dalam 6kg...bayangkan berat aku 61...hampir2 nak mencecah 62kg tu.... wow,,,,agak berat bagi orang bertubuh rendah mcm aku ne la...dalam 154 je tinggi aku.....,korang nak taw nape berat aku leh turun dalam 6kg tu.....sbb tak makan la...dalam masa 2 minggu mcm tu la.....masa tu p praktikal kat jasin....adalah aku amek juga jus 5 dr Doctor Rozmie tu.... tapi tak tahan der.....1 kotak je RM200....mana nak cari duit.....dapat duit pinjaman & duit belanja dari my mom & dad pun cukup2 je nak beli benda tu...dah lah banyak hutang aku ne.... broadband maxis,celcom, P1.aduh..pening kepala otak ne wey.......
    Nak di jadikan cerita.... aku cuba la cecari kat laman web pasal nak kuruskan badan ne.... fulamak banyaknyer kaedah....bukan kat laman web je...majalah rapi,remaja,wanita, * iSEHAt semua aku langgan if ada yang bagi tips2 untuk kurus.... ermmm tapi kekadang aku tak ikut pun tips2 dia bagi tu.... sebab nak kena exercise....aku ni memang suka exercise tp malu kalu p seorang2... kalu dapat p senaman jog pun kekadang je....pastu aku ne dah la makan tak der disiplin ....makan ikut nafsu..haissyyyy.... teruknyer aku ne... entah bila la nak kurus...so,sempena bulan Ramandan ne...umat islam akan berpuasa selama sebulan then aku bertekad untuk menurunkan berat badan aku dalam 5kg ....aku mesti berjaya.amin.....

No comments:

Post a Comment

TQ

Total Pageviews